مردم از دیدن تصاویر محصولات شما خسته شده اند! آنها از دیدن تبلیغات متعدد و گزافه گویی در مورد محصولات شما خسته شده اند!آنها از پیام های تبلیغاتی شرکت شما که همیشه بهترین و بزرگ ترین هستید، خسته شده اند!
آنچه موفقیت وب سایت شما را تضمین خواهد کرد، محتوا است. این محتوا می تواند توضیحات کامل از محصولات شما باشد. می تواند نظرات سایر کسانی باشد که محصولات شما را استفاده کرده اند، می تواند مباحثی که استفاده کنندگان محصولات شما با همدیگر مطرح می کند باشد.
برای سایت های تجارت آنلاین و فروش محصول، توضیحات دقیق و کامل از محصولات و نظرات سایر استفاده کنندگان محصولات، از مهم ترین عوامل مراجعه دوباره و خرید بیشتر از شما است.
یک خریدار قبل از اینکه روی دکمه خرید محصول کلیک کند و متوجه بشود که رنگ قرمز آن موجود نیست و با دلخوری وب سایت شما را ترک کند، باید از قبل، در این مورد به او اطلاعات کافی بدهید.
خانمی که وارد وب سایت شما می شود، برای خرید پیراهن مراجعه نمی کند بلکه برای خرید پیراهن آستین بلند رنگ سبز و اندازه متوسط به وب سایت شما آمده و شما باید تمام این اطلاعات را در محتوای مربوط به محصولات خود قرار دهید تا این خریدار بتواند جستجوی مناسبی انجام دهد و محصول مورد نظر خود را پیدا کند.

0 نظرات