Google Maps Gets More Human

شنبه, آذر ۲۸, ۱۳۸۸ | 1 نظرات

حتما برای شما عجیب خواهد بود که من مثلا به شما اینجوری آدرس بدم که "در جهت شمال غرب به اندازه نیم کیلومتر بروید سپس در جهت غرب وارد مسیر قدیمی شماره 17 بشوید"!

شما توقع دارید من اینجوری آدرس بدم "بعد از اینکه به چهار راه اول رسیدید به سمت راست بپیچید و تا رسیدن به فروشگاه مک دانلد، حرکت کنید".
گوگل مپ (Google Map) در هندوستان (با تعجب فراوان) یک روش جدید آدرس دهی را آزمایش خواهد کرد که بر اساس علایم طبیعی و شهری و به روش بسیار انسانی، اطلاعات مسیرهای حرکت را اعلام خواهد کرد. با تست موفقیت آمیز این روش، در مرحله بعدی در مناطق شهری آمریکا، پیاده سازی خواهد شد.

فکرش را کنید یک روزی در ایران این روش فعال شود و گوگل اینجوری آدرس یک محل را به شما اعلام کند: در مسیر حرکت به محض اینکه به درخت شکسته چناری که توسط تراکتور پسر حاج رحمن (خدا رحمت کنه) قطع شده رسیدید، به سمت راست به اندازه 2 کیلومتر برانید. در مسیر حرکت، مراقب مرغ و خروس های ننه جعفر باشید!

1 نظرات

  1. Unknown // ۳:۵۹ بعدازظهر  

    با سلام
    وبلاگتون خیلی عالیه و مطالب خیلی خوبی داخلش هست . ممنونم از اخبار و راهنماییهاتون .
    کاشکی این ادرس وبلاگتون رو توی سایتتون هم میذاشتین تا زودتر پیداتون میکردم چون کمی وقت گرفت تا تونستم شما رو با گوگل پیدا کنم .
    خیلی ها هستند که فکر می کنند شما دیگه فعالیت نمی کنید چون سایتتون رو اپدیت نکرید . و هیچ ردی هم از خودتون نذاشتین مگر کسانی مثل من که گوگلتون کنند شاید بتونن پیداتون کنند .
    به ما هم سر بزنید
    www.TarahiOnline.com