Twitter Toolbar

سه‌شنبه, شهریور ۱۷, ۱۳۸۸ | , , | 0 نظرات


همانگونه که می دانید، تویتر به عنوان یکی از قوی ترین ابزارهای جامعه مجازی، برای مقاصد مختلفی، مثل ارتباط با مشتری، بازاریابی محصولات و خدمات، ارائه خدمات پشتیبانی و کاربردهای مشابه، مورد استفاده قرار می گیرد.


تویتر یکی از انواع شبکه های اجتماعی است که ساختار بسیار ساده ای دارد و شاید یکی از مهم ترین دلایل گسترش روز افزون آن، همین سادگی آن باشد.


در عین سادگی، تویتر دارای رابط برنامه سازی بسیار قوی و کارا است که به برنامه سازها این اجازه را می دهد تا بتوانند ابزارها، نرم افزارها، وب سرویس های متعدد و متنوعی بر روی بستر تویتر، تولید کنند.


به همین دلیل، امروزه شاهد هستیم که تعداد بسیار زیادی از این امکانات، تولید شده اند و کاربران تویتر می توانند برای مقاصد مختلف، از این ابزارهای جانبی، استفاده کنند.


اخیرا تولبار جدیدی تولید شده است که با نصب آن در مرورگر خود، تعداد بسیار زیادی از این امکانات، به راحتی، در دسترس شما خواهند بود و نیازی به جستجو و یافتن این ابزارها یه به خاطر سپردن آنها برای استفاده در آینده، نخواهید داشت.


این تولبار رایگان است و به راحتی و سرعت، نصب شده و قابل استفاده خواهد بود.


شما می توانید این تولبار جدید را در آدرس زیر، پیدا کنید:


http://twittertb.ourtoolbar.com


یکی از امکانات جالب این تولبار این است که پس از نصب، به طور خودکار و پس از دریافت تایید از شما، نسخه های جدید آن در کامپیوتر شما، به روز رسانی خواهند شد.


استفاده از این تولبار را به دوستان خود توصیه کنید.


همچنین شما می توانید من را در تویتر در آدرس زیر دنبال کنید:


http://twitter.com/mahmoodb


موفق باشید.

0 نظرات