Learn Twitter and earn money

سه‌شنبه, شهریور ۰۳, ۱۳۸۸ | 2 نظرات

یکی از قوی ترین شبکه های اجتماعی که باید استفاده فعال و مناسب از آن در اولویت تجاری شما باشد، شبکه تویتر است. این شبکه که بر اساس ردوبدل پیام های کوتاه 140 حرفی کار می کند، دارای امکانات بسیار جالبی است که به بازار یاب ها کمک می کند تا از این شبکه به عنوان یک ابزار قوی بازاریابی، استفاده کنند.

جهت آشنائی با تمام امکانات این شبکه و همچنین فراگیری روش های متعدد و متنوع استفاده تجاری از شبکه تویتر، کتاب ها و مقاله های زیادی در دسترس هستند که حتما باید آنها را مطالعه کنیم چرا که شبکه های اجتماعی همان گونه که می توانند برای تجارت ما مفید باشند، اگر درست استفاده نشوند، باعث اتلاف وقت و حتی تاثیرات منفی در تجارت ما خواهند شد.

از میان میلیون ها منابع اطلاعاتی، مجموعه ارزشمندی از کتاب های الکترونیکی را جمع آوری کرده ام که می توانید در آدرس زیر، این مجموعه را تهیه کنید.

http://dubaisuccesstips.com/twittermrr

همچنین، این مجموعه با مجوز کاملی همراه است که شما اجازه خواهید داشت که آن را به هر تعداد و با هر قیمت، به فروش برسانید. حتی وب سایت آماده ای در این مجموعه قرار دارد که شما به سرعت خواهید توانست یک منبع درآمد خوب از این مجموعه برای خود ایجاد کنید.

دوستانی که در ایران امکان خرید این مجموعه را ندارند، با من جهت ارائه راه کار برای پرداخت وجه، تماس بگیرند:

http://dubaisuccesstips.com/twittermrr

موفق باشید.

2 نظرات

  1. Tavana // ۴:۲۹ بعدازظهر  

    سلام

    با تشکر از راهنمایی شما

  2. ناشناس // ۱۰:۱۴ بعدازظهر  

    salam,
    lotfan in majmoaro be farsi ham bezarin ta ma ham estefade konim.
    mamnoon