يكي از مهم ترين نياز هاي سازمان ها و شركت ها در هر اندازه و هر زمينه فعاليت، دسترسي به بازار هدف مناسب جهت ارائه خدمات و محصولات و گسترش فروش مي باشد. شركت هائي كه به حضور فعال در اينترنت اعتقاد داشته و بر اين باور هستند كه از مهم ترين كانال ها و محيط هاي موجود جهت فعاليت مي باشد، همواره به دنبال راهكارهاي مختلف جهت بهره مندي از حداكثر پتانسيل موجود مي باشند.

در اين فرايند، دو پارامتر بسيار مهم، يعني تبليغات موثر و اطلاع رساني شفاف، نقش بسيار كليدي بازي كرده و همواره در راس فعاليت مديران بازرگاني شركت ها مي باشند چرا كه اين دو موضوع، در ارائه اطلاعات مناسب به مشتري هاي بالقوه و مخاطبين و همچنين جلب توجه در جامعه، موثر مي باشند. درواقع، اهميت تبليغات موثر و هدفمند در زمان و مكان مناسب و براي مخاطب مناسب، فرمول موفقيت ثابت شده در جهان تجارت است. به اين فرمول، با وجود اينترنت، اطلاع رساني كامل و شفاف نيز همراه شده و اين تركيب، يك فرمول قوي موفقيت را شكل داده است.

بنابراين، چنانچه بتوان محيط مناسبي جهت اطلاع رساني و پخش اخبار شركت و همچنين امكان تبليغات مناسب را يك جا بدست آورد، مي توان به اهداف بسيار بزرگي در برنامه تجاري شركت رسيد.

در اين راستا، مديران تجاري و روابط عمومي سازمان ها و شركت ها همواره در جستجوي محيط هاي حرفه اي در اينترنت جهت دريافت دو سرويس فوق، يعني پخش اخبار و درج آگهي هستند و اين موضوع به صورت يك چالش مهم درآمده است.
يافتن وب سايت هائي كه داراي اعتبار مناسب جهاني و منطقه اي هستند بسيار مهم است. امروزه تعداد بسيار زيادي وب سايت هاي تبليغاتي در اينترنت وجود دارند كه با قيمت مناسب مي توان در آنها تبليغ كرد ولي آيا تبليغ در هر وب سايت، فقط با معيار قيمت سنجيده مي شود؟ آيا ساير پارامترها، كه يكي از مهمترين آنها، اعتبار آن وب سايت است نيز نبايد مورد توجه باشد؟ آيا شما حاضر هستيد تبليغات و اخبار شركت خود را در وب سايت هائي كه اعتبار آنها نا مشخص است قرار دهيد؟ آيا اين موضوع به اعتبار شركت شما صدمه نخواهد زد؟

پس اين چالش، چندان هم چالش كوچكي نيست. چه بسا بي دقتي در انتخاب محل تبليغ، خود يك ضد تبليغ براي شركت شما باشد. لذا دقت در اين زمينه بسيار مهم و حتي حياتي خواهد بود.

يكي از معيارهاي ديگر در انتخاب محل مناسب براي پخش اخبار و درج آگهي، نوع تجارت و گستره مخاطبان شركت ها و سازمان ها است. مديراني كه جهاني فكر مي كنند همواره خود را در چارچوب معيارهاي جهاني قرارداده و محدوديت هاي جغرافيائي براي آنها معنائي ندارد. همچنين شركت ها و سازمان هائي كه مخاطبان جهاني دارند، در انتخاب محل مناسب تبليغات خود، معيارهاي خاصي را در نظر دارند تا اهداف جهاني آنها را تحت پوشش قرار دهد.

در اين جهت، شرکت تجارت الکترونيک مسيرسامانه، به دنبال روش هائي که بتواند خلاء موجود را پر کرده و راه کار مناسبي در اختيار شرکت ها و سازمان ها براي دستيابي به اهداف تجاري خود ارائه دهد، طي قرارداد همکاري با بزرگ ترين وب سايت خبرپراکني منطقه خاورميانه و آسيا، اقدام به ارائه خدمات مناسب در اين زمينه نموده است.

در اين خدمات که بر اساس توافق با شرکت AMEInfo انجام شده، قيمت هاي مناسب مخصوص شرکت هاي ايراني تعريف شده است و تمام خدمات موجود در وب سايت www.AMEInfo.com توسط شرکت تجارت الکترونيک مسيرسامانه در ايران بصورت انحصاري، ارائه مي گردد.

4 نظرات

  1. ناشناس // ۱۲:۲۶ بعدازظهر  

    chera hishki message nemizare ???

  2. ناشناس // ۱:۰۸ قبل‌ازظهر  

    GigaFox.com... Get unlimited mail and check with mobile, ALL FREE...Coming soon

  3. ناشناس // ۱۲:۲۶ بعدازظهر  

    با سلام
    ضمن تشکر از مطالب جالب و مفیدتان
    ار شما دعوت میشود از وبلاگ ما هم دیدین فرمائید تا در صورت تمایل تبادل لینک هم داشته باشیم
    موفق باشید

  4. ناشناس // ۸:۳۴ قبل‌ازظهر  

    اولين دوره تبليغات اينترنتي در تابستان ۱۳۸۵ در محل سازمان مديريت صنعتي برگزار خواهد شد. هدف دوره آشنايي با مفاهيم و كاربردهاي تبليغات اينترنتي بوده كه در مدت ۳۲ ساعت (۸جلسه ۴ ساعته) ارائه خواهد شد. انواع تبليغات اينترنتي، روشهاي اندازه‌گيري و رديابي تبليغات اينترنتي، مدل ۵M در تبليغات اينترنتي، آشنايي با جشنواره‌هاي معتبر بين‌المللي تبليغات اينترنتي و مروري بر وضعيت تبليغات اينترنتي در ايران از جمله سرفصلهاي اين دوره آموزشي را تشكيل مي‌دهند. در پايان دوره به كساني كه موفق به گذراندن دوره شوند گواهينامه سازمان مديريت صنعتي اعطا خواهد شد.

    http://www.geocities.com/advercross/AD.htm