اینترنت به نماد "حفظ مساوات" تبدیل شده است: در پنجره یک مرورگر، همه شرکت‌ها، بدون توجه به کوچکی و اندازه خود، می‌توانند به خوبی یک شرکت بزرگ، با سابقه طولانی در کیفیت و ارایه‌ خدمات، به نظر برسند. این وضعیت، صاحبان مشاغل کوچک را به چالشی بااهمیت فرا می‌خواند: چگونه می‌توانیم مشتریان بالقوه خود را از این بابت قانع کنيم که شرکت ما شرکتی کلاه‌بردار و با زمینه فعالیت غیراخلاقی نیست؟ بهترین راه‌ حل، استفاده از یک صفحه کاملا سازمان‌یافته "درباره ما" است.

این صفحه نباید فقط شرکت را به مشتری معرفی کند، بلکه باید ورای هرگونه شک و تردید، به شرح دلایل اعتماد مشتری به شرکت شما بپردازد.

اغلب، این موضوع به معنی پاسخ‌گویی به شش سوال مهم زیر است که از طرف بازديد کننده وب سايت شما مطرح مي شود:



چه کسی گرداننده این وب‌سایت است؟
امروزه مردم از شرکت‌های بزرگ و مقرراتی و نگرش قديمي و شعار گونه "تماس شما برای ما مهم است" خسته شده‌اند. شما می‌توانید به عنوان مالک یک شرکت کوچک، توجه شخصی را به مشتری خود داشته باشید که آنها از هیچ شرکت بزرگی دریافت نمی‌کنند. این پیغام را در صفحه "درباره ما" بگنجانید.
از صحبت درباره خود و علاقه شغلی خود هیچ واهمه‌ای نداشته باشید و البته می‌توانید عکس خود را نیز ضمیمه کنید. پیام اصلی شما این است که در پس زمینه کسب و کار شما فردی واقعی قرار دارد که به مشتریان خود از صميم قلب اهمیت می‌دهد.



آیا این یک کسب و کار واقعی است؟
شاید بهترین روش پاسخ به این سوال این است که آدرس پستی کامل خود را در سايت قرار دهید. حتی اگر مشتریان شما هیچ وقت به دیدن شما نیایند، نکته اطمینان بخشی درباره مکان حقیقی شرکت شما وجود دارد. یک آدرس پستی به مشتریان احتمالی شما نشان می‌دهد که چیزی برای پنهان کردن ندارید. آدرس تماس خود، شامل آدرس پستی را در نقطه‌ای مشخص در صفحه "درباره ما" قرار دهید...
اصل مقاله را در آدرس زير بخوانيد:

0 نظرات