متاسفانه وب سايت بزرگ آي آي کتاب در آدرس http://www.iiketab.com که شايد بتوان به جرات گفت بزرگ ترين فروشگاه کتاب اينترنتي ايراني است توسط يک هکر از طريق شبکه Shiraz Interactive Network که ظاهرا از طريق شبکه بزرگ تري تحت IRIB در شيراز تغذيه مي شود مورد حمله قرار گرفت و اطلاعات حدود 3000 نويسنده و مترجم که طي يک سال فعاليت فرهنگي مداوم توسط انتشارات سبزان تغذيه شده بود از بين رفت.
شايد از اين که اين مشکل به خاطر اشتباه برنامه نويسي در اين سايت بوجود آمد چندان نگران نباشم هر چند که خود را به عنوان مدير شرکت، مسئول مي دانم ولي بيشتر از آن نگران اين موضوع هستم که چطور به دست جوانان ايراني، سرمايه ها، انرژي، وقت و اعتبار خودمان را از بين مي بريم.
ما نياز به دشمن خارجي براي لطمه وارد ساختن به نظام انفورماتيکي ايران نداريم. خودمان به اندازه کافي نيروهاي مخرب در داخل مملکت داريم که اين وظيفه را به خوبي انجام مي دهند.
جالب اينکه حتي IP آدرس شخص خراب کار هم در دسترس هست ولي مطمئن هستم اين شخص با خريد يک کارت اينترنتي و بدون هيچگونه مسئوليتي مي تواند خود را مخفي کند و هيچکس هم در اين مملکت جواب اين خسارت را نخواهد داد. اين شرکت من و انتشارات سبزان هستيم که بايد تاوان اين خراب کاري را پس دهيم.

2 نظرات

  1. ناشناس // ۸:۵۰ قبل‌ازظهر  

    sorry, for hack. but this is fact.

  2. ناشناس // ۷:۳۲ بعدازظهر  

    Iam mohsen masoumy from sanandaj.I am very sorry ab this.I wish you can cope with this difficulty and solve it.Donot worry we are agreat Nation with a great Civilization!!!!!!!!!