من ثروتمند هستم

دوشنبه, مهر ۲۰, ۱۳۸۳ | 0 نظرات

چرا که نه... چرا بايد هميشه در ابراز اين موضوع که من آدم ثروتمندي هستم محتاط باشم ؟ چرا نبايد به همه اعلام کنم که من آدم
ثروتمندي هستم...
من اين جسارت را در خودم مي بينم که بلند فرياد بزنم و خوشحالي خود را به همه نشان دهم.
اگر قبول داريد که داشتن دوست خوب و همکار خوب از بزرگ ترين سرمايه هر انساني است، من به شما مي گويم که جزو ثروتمند ترين مردم روي زمين هستم.
اين يکي دو روز با دوستاني ملاقات داشته ام و با من شروع همکاري کرده اند که اگر اسم آنهارا بشنويد، از حسادت خودتان را خواهيد کشت! پس اسم آنها را نخواهم گفت ولي با داشتن آنها وکار با آنها احساس ثروت مند بودن به من دست داده است و دلم مي خواهد شما هم در اين شادي من شريک باشيد.
همه همکاران من به من اين احساس را منتقل مي کنند. همه آنها وقتي صبح کار خود را شروع مي کنند و با جديت، دقت و دلسوزي تلاش مي کنند تا پروژه ها مطابق با برنامه ريزي و هماهنگ با نياز کارفرما طراحي شود، در من احساس خوبي ايجاد مي کنند.
من افتخار مي کنم که مديريت اين تيم جوان و فرهيخته را بر عهده دارم.

0 نظرات