گزارش بسیار جالب و کاملی در مورد آینده موتورهای جستجو و عواملی که در رتبه یک وب سایت در موتورهای جستجو موثر هستند را برای شما انتخاب کرده ام.
در این گزارش، نکات بسیار جالبی نهفته است که اگر با دقت مطالعه کنید، کشفیات بسیار مهمی را انجام خواهید داد که تاثیر بسیار مهمی در رتبه وب سایت شما در موتورهای جستجو خواهند داشت.
آدرس این گزارش کامل و مفصل:
http://www.seomoz.org/article/search-ranking-factors

یکی از نکات بسیار مهمی که من در نگاه اول از این گزارش برداشت کردم، اهمیت روز افزونی است که موتورهای جستجو به کاربران خود می دهند است. از این طریق که موتورهای جستجو به دنبال ارائه مطالب مفید تر و مرتبط تر به کاربران هستند و در این راه، از روش های مختلفی استفاده می کنند تا در میان میلیون ها نتیجه جستجو، مطالب مفید تر و مرتبط تر را به کاربران خود نمایش دهند.
به عنوان مثال، در این گزارش، اهمیت مطالب وب سایت، به طور چشمگیری افزایش داشته است یعنی موتورهای جستجو، از میان همه عوامل رتبه یک وب سایت، به مطالب آن اهمیت می دهند.
نکته مهم دیگر، اهمیت شبکه های اجتماعی در افزایش رتبه یک وب سایت است. من خودم در این مورد خیلی شک داشتم ولی با دیدن این گزارش کاملا مشخص شد که موتورهای جستجو، شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک و تویتر را بررسی کرده و مطالبی که در این شبکه ها به اشتراک و نظر دهی توسط کاربران قرار داده می شوند، در رتبه بهتر آن مطالب تاثیر می دهند.
امیدوارم این گزارش برای شما مفید باشد.

2 نظرات

  1. كيانوش مراديان // ۱۲:۲۵ بعدازظهر  

    جالب اما كاملا قابل پيشبيني بود. به اين لينك يك نگاهي بنداز
    http://freelancefolder.com/10-top-seo-techniques/

  2. ناشناس // ۱۲:۱۸ بعدازظهر  

    اگر می توانید لطفا این موارد را ترجمه کنید که خیلی عالی هست چون قوانین قدیمی گوگل عوض شده و در بهینه سازی باید به قوانین جدید روی آورد ولی ما نمی دانیم چه هستند . لطفا این مورد را ترجمه کنید که سایتتان از اینی که هست بهتر شود از لحاظ محتوایی و ما هم تشکر می کنیم از شما ..
    لطفا جواب را برایم ایمیل کنید :
    mercol30@hotmail.com