Internet Marketing University

چهارشنبه, اسفند ۰۷, ۱۳۸۷ | | 2 نظرات

مدت ها است که در فکر راه اندازي يک دانشگاه و موسسه آموزشي جهت آموزش مفاهيم مختلف تجارت اينترنتي، بازاريابي، رفتار مجازي، تبليغات اينترنتي و موضوعات مشابه هستم.
اخيرا اولين گام ها جهت شروع اين فعاليت را برداشته ام. ارائه مجموعه اي ازمقاله هاي جمع آوري شده و دستچين در اين موضوع و راه اندازي يک جامعه مجازي که تمام علاقمندان و صاحبان دانش و صاحبان بنگاه هاي اقتصادي مي توانند در اين جامعه عضو شده و تبادل نظر نمايند.
اين مجموعه به تدريج منبع قابل توجه از اطلاعات و همچنين مشارکت هاي ساير افراد را در بر خواهد گرفت که هر کسي با توجه به نياز خود، از آن بهره خواهد برد.

چرا دانشگاه؟ دليل اصلي اين موضوع به ديدگاه شخصي من مربوط مي شود که معتقدم به مفاهيم کاربردي تجارت الکترونيک، زياد توجه نشده و ميزان و کيفيت اين علم در ميان متخصصين خيلي پايين هست و يکي از دلايل عدم يا ضعف استفاده مناسب از اينترنت در تجارت، به اين موضوع مربوط مي شود. به همين دليل، اين مجموعه با اهداف آموزشي همراه است که به تدريج برنامه هاي آن را اعلام خواهم کرد.

چرا انگليسي؟ به اين دليل که اينترنت يک فضاي تجاري بين المللي است و زبان بين المللي تجارت در تمام جهان، انگليسي است. معتقدم هر کسي و با هر دليلي بخواهد اين فضا را به گونه اي ديگر جلوه دهد و از مفاهيم فرهنگي و مليتي بخواهد سوء استفاده کرده و متخصصان و تجار ما را از زبان انگليسي دور سازد، بزرگ ترين خيانت را مرتکب شده. بنا بر اين، به دور از تمام شعارها و تظاهر سازي هاي ناسيوناليستي و با تمام علاقه و احترام به زبان مادري خود، فارسي، تمام مطالب اين مجموعه آموزشي به زبان انگليسي ارائه خواهد شد. خود نيز دانش آموزي ابتدائي در اين راه هستم. و البته هرکسي که بخواهد ترجمه فارسي اين مطالب را نيز ارائه دهد يا کمکي در اين راه بدهد، استقبال مي کنم.

در اين راه، علاقمندانه، مشتاق دريافت نظرات، پيشنهاد ها و همکاري دوستان هستم.

آدرس وب سايت: http://www.govisible.com/


2 نظرات

  1. Unknown // ۶:۲۱ بعدازظهر  

    ایده بسیار خوبی است. آماده هر نوع همکاری هستم.
    مددی - اصفهان

  2. ناشناس // ۸:۳۷ قبل‌ازظهر  

    سلام
    من در این سایت عضو شدم. خیلی خوشحال می شم اگر بحث های آموزشی شما شروع شد به من هم اطلاع بدید. البته من در لیست ایمیل های شما در سایتتان هستم و از طریق ایمتان مطلع شدم.
    یک کار کوچکی را ما آغاز کردیم که خوشحال می شم نظر شما رو بدونم.
    البته هنوز آخرین آپلود هارا انجام ندادیم.
    http://www.euwant.com
    موفق باشید
    سال نو مبارک
    زادبخش