Using Wordpress as a CMS

چهارشنبه, مرداد ۳۰, ۱۳۸۷ | , , | 0 نظرات

شايد براي کساني مثل من که سال ها با ابزارهاي مايکروسافت کار کرده و تمامي وب سايت ها و برنامه هاي تحت وب خود را با ASP توليد کرده، روي آوردن به سيستم هاي کد باز، زياد خوشايند نباشد. ولي من بايد اين تجربه را کسب مي کردم تا امکان بهتري براي مقايسه داشته باشم. تکيه بيش از حد به استانداردهاي مايکروسافت و تک قطبي فکر کردن زياد هم خوب نيست.

به همين دليل، مدتي است که ميزبان هاي وب مبتني بر لينوکس و همچنين سيستم هاي مديريت محتواي کد باز مثل جوملا و وردپرس را مورد استفاده قرار داده ام.

در مرحله اول، يک ميزبان خوب لينوکس را که در سايت وردپرس نيز ليست شده است انتخاب کردم و خدمات آنها را مورد استفاده قرار دادم.

سپس چند وب سايت مبتني بر جوملا و اخيرا هم چند وب سايت بر اساس وردپرس اجرا کردم و درعمل به استفاده از اين ابزارهاي کدباز مجبور شدم و سعي در کسب مهارت در استفاده از آنها کردم.
دنياي بسيار جالب و هيجان انگيزي است. مخصوصا وردپرس که هم به عنوان يک سيستم وبلاگ و يک سيستم مديريت محتواي خيلي خوب قابل استفاده است، نظر من را به شدت به خود جلب کرده است.

به عنوان يک قدم انتحاري، اقدام به انتقال وب سايت شخصي خودم به وردپرس کرده ام و کم کم دارم مطالب را منتقل مي کنم. مثلا دريافت کتاب الکترونيکي شماره يک من کلا به وب سايت جديد منتقل شده است.

تجربه هاي جديد و ارزشمندي درحال کسب هست که ديد بهتري جهت ارائه راه کار به شرکت ها و مشتري هائي که در ميان انبوهي از پيشنهاد هاي رنگارنگ سيستم هاي مديريت محتوا گير مي کنند، به من خواهد داد.

0 نظرات