Wikipedia, Podcasting and me

چهارشنبه, تیر ۱۲, ۱۳۸۷ | | 0 نظرات


سايت ويکيپديا بزرگ ترين دايره المعارف اينترنتي، در وب سايت خود، در معرفي فناوري پادکستينگ، از محتويات وب سايت پادکست دات آي آر که توسط بنده طراحي شده و اولين وب سايت تخصصي پادکستينگ فارسي است، استفاده کرده است!
البته اين موضوع از جنبه هاي مختلف قابل بررسي است. يکي اين که اين دايره المعارف، از مطالب توليد شده توسط من بدون ذکر منبع و بدون اخذ مجوز استفاده کرده است.
ديدگاه ديگر اينکه خوب چه بهتر که بزرگ ترين دايره المعارف جهان از مطالب توليده شده توسط بنده در وب سايت خود استفاد کرده است.
با توجه به نوع نگاه من و اعتقاد جدي بنده به گسترش دانائي بدون خساست و چشم تنگي، ديدگاه دوم را بسيار پسنديده تر مي دانم و يک جوري هم به خودم باليدم وقتي اين موضوع را متوجه شدم.
دوستاني هم که قصد شيطنت داشته باشند و بپرسند از کجا معلوم که من در وب سايت پادکست دات آي آر از مطالب سايت ويکيپديا استفاده نکرده باشم هم صادقانه مي گويم که من چنين شخصيتي ندارم که در وبلاگ خودم مطالب غير واقع بنويسم.

0 نظرات