همه طراحان وب سايت با يک چالش بسيار بزرگ روبرو هستند که تقريبا در تمام پروژه ها وجود دارد و باعث صرف وقت و انرژي بسيار زيادي مي شود.
شايد به جرات بتوان گفت که طراحي گرافيک و ظاهر وب سايت يکي از مهم ترين و زمان بر ترين بخش هاي يک پروژه طراحي وب سايت است.
ظاهر وب سايت ها آن قسمتي از وب سايت است که در همان نگاه اول جلب توجه مي کند و کارفرمايان روي اين موضوع بسيار حساس هستند و در مرحله تاييد طرح گرافيک، معمولا نکته بين و دقيق عمل مي کنند.
به همين دليل، مرحله طراحي و تاييد طرح گرافيک وب سايت ها، زمان بر بوده و دوباره کاري هاي زيادي را بر پروژه تحميل مي کند.
شما اگر وب سايت هاي طراحي شده در اينترنت را بررسي کنيد، يا از نظر گرافيکي بسيار ساده و ضعيف هستند و يا خيلي پيچيده و زيبا.
کارفرماياني که با مجري طراحي وب سايتي که تيم گرافيک قوي ندارد کار ميکنند معمولا در يک سطح پائين و ضعيف طراحي گرافيک وب سايت نگاه داشته مي شوند و طيف انتخاب آنها بسيار محدود و در سطح کيفي کمي باقي مي ماند و نهايتا پروژه، با کيفيت پايين گرافيکي انجام مي شود. در واقع اين کارفرمايان هيچگاه فرصت پيدا نمي کنند که روي يک طرح حرفه اي و خوب نظر دهند و اتود هاي گرافيکي ارائه شده از طرف مجري، همگي ضعيف هستند.
نمونه مقابل آن، مجرياني هستند که تيم متخصص گرافيک دارند و نمونه اتودهاي بسيار حرفه اي براي انتخاب به کارفرما ارائه ميکنند. اين مجريان، کار خود را بسيار سخت مي کنند چرا که با ارائه کار هاي حرفه اي گرافيکي، سطح توقع کارفرما را افزايش مي دهند و کارفرما امکان انتخاب بسيار گسترده اي پيدا ميکند. هرچند که پروژه نهايتا با کيفيت بسيار بالائي انجام خواهد شد ولي سربار زيادي بر مجري تحميل خواهد کرد.

در اين ميان، وب سايت هائي وجود دارند که هزاران نمونه طرح گرافيکي از قبل آماده شده براي فروش ارائه مي کنند. طراحان وب سايت مي توانند اين طرح ها را با قيمت هاي بسيار مناسب خريداري کنند و در پروژه هاي خود به کار گيرند. اين نمونه هاي آماده شامل تمامي مواد مورد نياز طرح گرافيکي، فايل هاي اصلي فوتوشاپ و فلش و تمام آيتم هاي گرافيکي هستند و طراحان وب سايت مي توانند همه گونه تغيير در آنها ايجاد کنند.


مشکل سفارش اين طرح هاي گرافيکي آماده اين است که مي بايست توسط کارت هاي اعتباري خريداري شوند که ممکن است براي بسياري از طراحان وب در ايران مشکل ساز باشد.
من با همکاري با يکي از اين وب سايت هاي ارائه کننده اين خدمت، امکان فروش طرح هاي آماده را در وب سايت خود در آدرس http://www.mahmoodb.com/webtemplates قرار داده ام. طراحان وب سايت مي توانند پس از انتخاب طرح مورد نظر، در وب سايت http://www.govisible.com/ اقدام به خريد ريالي توسط کارت هاي بانک سامان کنند.
نحوه خريد آسان است. پس از انتخاب طرح، کد طرح و قيمت آن را ياد داشت کنيد. مثلا کد طرح 8382 و قيمت آن 67 دلار است. قيمت را در 12.000ريال ضرب کنيد تا قيمت ريالي طرح بدست آيد، يعني 804.000ريال. حالا در اين آدرس در قسمت Template# عدد 8382 را تايپ کنيد و جلوي فيلد Tokens to be addedعدد 37 را وارد کنيد.
نحوه محاسبه عدد 37 به اين شرح است که از کل قيمت هر طرح يعني مثلا 804.000ريال، عدد پايه قيمت هر طرح يعني 360.000ريال را کسر کنيد و عدد باقيمانده را بر قيمت واحد دلار يعني 12.000ريال تقسيم کنيد. به اين شکل مي توانيد قيمت هاي دلاري طرح ها را محاسبه و به راحتي سفارش دهيد.
پس از سفارش، هر طرح توسط پست الکترونيک براي خريدار ارسال خواهد شد.
صاحبان وب سايت ها و وبلاگ ها نيز مي توانند در اين طرح همکاري کرده و به ازاي هر فروش 10% حق همکاري دريافت کنند و از وب سايت خود کسب درآمد داشته باشند.
براي اطلاعات بيشتر با من تماس بگيريد.

0 نظرات