با توجه به اينکه يکي از خدمات شرکت ما، خدمات ميزباني وب سايت است، با مسائل زيادي در اين زمينه دست و پنجه نرم مي کنيم و روزانه شاهد اتفاق هاي زيادي هستيم.
يکي از اين اتفاق ها اين است که شرکت هائي که خدمات طراحي وب سايت خود را به تيم هاي کوچک و يا افراد سپرده اند از هک شدن وب سايت خود با ما صحبت مي کنند و در تماس هاي خود اعلام مي کنند که وب سايتشان هک شده است. در تمام اين موارد، پس از بررسي موضوع، تحليل فايل هاي وقايع، آدرس هاي IP، زمان هاي دسترسي و ساير اطلاعات به اين نتيجه مي رسيم که اين به اصطلاح هک از طرف همان افرادي اتفاق افتاده که مجري طراحي وب سايت بوده اند و تغييرات در وب سايت از طريق دسترسي FTP اتفاق افتاده و هکي در کار نبوده است.
خوب که پرسو جو مي کنيم مي بيينيم که تيم طراحي وب سايت با کارفرما بر سر مسائل مالي و قراردادي دچار اختلاف شده و به همين دليل سايت را تغيير داده است.
امروزه آنقدر اهميت داشتن وب سايت و خدمات وابسته به آن براي شرکت ها و سازمان ها مهم است که بايد حساسيت زيادي نسبت به انتخاب تيمي که قرار است موجوديت يک شرکت در شبکه جهاني اينترنت را مديريت کند، اعمال کرد.
باور کنيد که اگر در انتخاب شرکت و تيم کاري، دقت کافي نکنيد، سربارهاي جانبي کار و انرژي و زماني که از شما خواهد گرفت آنقدر بالا خواهد بود که قيمت کم خدمات را پوشش خواهد داد و چه بسا در زمان هاي حساس، آنقدر به تجارت شما لطمه وارد کند که غير قابل جبران باشد.

0 نظرات