کساني که خود را براي تجارت در دنياي روي خط آماده مي کنند مي بايست آمادگي پذيرش تغييرات در طرز تفکر، نگرش و منش خود در تجارت را داشته باشند. در دنياي روي خط، هيچ فاصله اي بين شما و مشتري و همچنين بين شما و رقيب شما وجود ندارد. زمان و مکان مفهوم خود را از دست مي دهند و روش هاي ارتباطي قديمي جاي خود را به روش هاي نوين ارتباطي مي دهند. نگاه مشتريان بالقوه به شما و محصولات و خدمات شما هم فرق مي کند.
در اين دنياي کمي پيچيده با روابط تجاري خاص، تنها کساني پيروز خواهند بود که در مقابل تغييرات مقاومت نکرده و قوانين بازي را خوب فراگرفته و خوب اجرا کنند.
هيچ تاجري از اشتباه کردن مصون نيست. اشتباه ها در دنياي تجارت الکترونيکي هم رنگ و بوي خاص خود را دارند و تاثيرات متفاوتي هم بر تجارت شما مي گذارند.
برخي از اين اشتباه ها بسيار مهلک هستند و ممکن است تجارت روي خط شما را از ريشه بخشکانند. در اين کتاب الکترونيکي به ده مورد از اين اشتباه ها که براي تجارت روي خط شما خطرناک هستند، اشاره شده و بصورت کاملا رايگان در اختيار شما قرار دارد. اميدوار هستم با مطالعه آن بتوانيد از اين اشتباه هاي خطرناک پرهيز کنيد و تجارت الکترونيک موفقي داشته باشيد.
من در وب سايت شخصي خود اين کتاب الکترونيک رايگان در مورد اشتباهات مهلک تجارت الکترونيکي را براي استفاده عموم دوستان و علاقمندان قرار داده ام که در آدرس زير قابل دانلود است:

http://www.mahmoodb.com/default.asp?pts=/ebook-2.asp

0 نظرات