مديريت بر ارتباط با مشتري و رعايت حقوق او و جلب رضايت او از حساس ترين و مهم ترين فعاليت هاي يک شرکت تجاري است و امروزه شرکت ها در تجهيز خود به ابزارهاي تسهيل کننده و کنترل کننده اين فرايند بسيار جدي هستند.
شرکت اطلاع رساني همکاران سيستم نيز با بهره گيري از يکي از نيروهاي متخصص در اين زمينه، اقدام به راه اندازي يک واحد اختصاصي در شرکت به عنوان واحد CRMنموده است.
اين واحد با هدف بررسي وضعيت مشتري هاي شرکت، سعي در تشخيص نقاط قوت و ضعف سيستم ها و استانداردهايشرکت دارد تا بر اساس اين شناخت بتوان به تدوين برنامه و استراتژي مديريت بر مشتريان شرکت پرداخت.
يکي از فعاليت هاي اين تيم، تماس با مشتريان شرکت و کسب نقطه نظرات آنها مي باشد که در شروع، با بازخور مثبت و کمي هم تعجب آنها مواجه شده است چرا که بسياري از آنها از وجود چنين موضوع و تيمي در يک شرکت ايراني بسيار متعجب مي شوند.

0 نظرات