سر من به سنگ خورد

سه‌شنبه, مرداد ۱۳, ۱۳۸۳ | 0 نظرات

گفتم بيا و ببين اين سرويس هاي پرداخت بابت کليک که اين همه در اينترنت جار و جنجال راه انداخته اند و خيلي ها با آنها سروکار دارند چگونه کار مي کنند و آيا اين موضوع که فقط با کليک روي تبليغات مي توان پول در آورد درست است يا نه. خلاصه در يکي از اين وب سايت ها که آدرس آنرا از وبلاگهاي فارسي بدست آورده بودم عضو شدم و شروع کردم به کليک کردن.
ايراد من اين است که بايد همه چيز را خودم تست کنم !
خلاصه يک ماه در اين سايت عضو بودم تا اينکه درآمد من به 70 دلار رسيد و اين زماني بود که من مي توانستم پول خود را درخواست کنم که به يک حساب الکتروتيکي ريخته شود. درست در همان روز، آن وب سايت اعلام کرد که ديگر پول به کسي نمي دهد و فقط از اين درآمد مي توان در سايت تبليغات داد.
منو ميگي...!!!
من هميشه اعتقاد داشتم که اين درآمد هاي کاذب آخر و عاقبت نداره و در صفحه اول سايت خودم هم اينو نوشتم ولي هميشه دلم مي خواست خودم در عمل به اين نتيجه برسم که رسيدم.
اين اولين و آخرين باري بود که وقت براي اين کار گذاشتم.
حالا يک پروژه ديگه در دست دارم که مي خوام تست کنم. نتيجه آن را هم به شما خواهم گفت.

0 نظرات