Iranian Talents in UAE

یکشنبه, خرداد ۱۷, ۱۳۸۸ | 0 نظرات

ما هرجا نام ایران و ایرانی را می شنویم، ناخود آگاه در ذهنمان داستان های موفقیت هموطنان مان در سراسر جهان، نقش می بندد. موفقیت های ایرانیان در هرجا که باشند و در هر شرایطی که زندگی کنند، سرمایه ای است که به همه ایرانیان تعلق دارد و همه ما را خوشحال می کند. حس عجیبی که همه ما را به حمایت و مشارکت در این موفقیت ها و یا گام های رو به موفقیت، وادار می کند.

اخیرا هموطنان شما در کشور امارات اقدام به شکل دهی یک مجموعه فرهنگی و اطلاع رسانی کرده اند که با نام IranAE شناخته می شود و شامل خدمات و اطلاعاتی است که برای همه ایرانیان در سراسر جهان می تواند جالب و آموزنده باشد.

کشور امارات که از دیر باز به عنوان یکی از کشورهای جذاب برای ایرانیان چه برای مسافرت و تفریح و چه برای اقامت و کار و زندگی و یا برای ادامه تحصیل بوده، دارای پتانسیل های نسبتا خوبی است که بتوان توانائی ها و قابلیت های ایرانیان را در یک محیط چند ملیتی، به نمایش گذاشت.

ایرانیان در امارات جزو شهروندهای رده بالا بوده و از هر نظر مورد توجه همه اقشار و ملیت هائی که در امارات زندگی می کنند، می باشند. این موضوع البته مختص این کشور نیست و معمولا ایرانیان در سراسر جهان دارای این قدرت می باشند.

شاید برای شما جالب باشد که به عنوان یک نمونه کوچک بدانید که بسیاری از خانواده های عرب اماراتی، سال ها است که فرزندان خود را، فقط در مدارس ایرانی موجود در امارات ثبت نام می کنند. این در حالی است که تعداد مدارس بین المللی خارجی با سیستم های آموزشی اروپائی و آمریکائی و کیفیت های بسیار بالای جهانی، در امارات فعال هستند. وقتی از خانواده های عرب اماراتی در این مورد سوال می کنیم، یکی از دلایل آن را، فرهنگ بالای حاکم در مدارس ایرانی و همچنین کیفیت و عمق علمی این مدارس می دانند. این تنها یک نمونه واقعی از تاثیر بالای حضور ایرانیان در این کشور است.

مجموعه IranAE سعی دارد تا امکاناتی را برای ایرانیان در امارات فراهم کند تا بتوانند پیام خود را به سهولت و کیفیت، به گوش سایر هموطنان و همچنین سایر ملیت ها برسانند و در این راه، به حمایت همه شما، نیاز دارد.

برای اولین قدم، این مجموعه در جهت دسترسی به طیف بیشتری از ایرانیان، در حال عضوگیری در خبرنامه الکترونیکی است که توسط آن، اخبار و اطلاعات مورد نظر را برای مخاطبان ارسال خواهد کرد.

من به سهم خود، اقدام به تهیه این نامه در جهت دعوت از شما برای عضویت در این خبرنامه، کرده ام. امیدوارم شما نیز، در گسترش و حرکت این اقدام، بتوانید موثر باشید.

جهت عضویت در این خبرنامه، در آدرس زیر وارد شده و فرم ثبت نام را تکمیل و ارسال نمائید. سپس منتظر دریافت نامه تاییدیه بمانید. پس از دریافت این نامه که فورا برای شما ارسال خواهد شد، روی لینک موجود در این نامه کلیک کنید تا عضویت شما تایید شود:

http://www.dubaisuccesstips.com/dmail/mail.cgi

موفق باشید.

0 نظرات