سلام،

دوستان و علاقمنداني که تمايل دارند از امکانات و اطلاعات مرکز آموزش تخصصي بازاريابي و تجارت الکترونيک استفاده کنند و در جريان وقايع و موضوعات جديد اين مرکز قرار گيرند، مي توانند در شبکه http://govisible.ning.com عضو شوند.

در اين شبکه که در حال تکميل است، موضوعات متنوعي مطرح مي شود و متخصصين و صاحب نظراني که عضو شبکه مي شوند به ساير دوستان و علاقمندان، مشاوره هاي لازم را ارائه خواهند نمود.

با توجه به اينکه مي خواهيم با مشارکت يکديگر، تا حد ممکن از زبان انگليسي در اين مرکز آموزشي استفاده کنيم، لطفا از استفاده از زبان فارسي در شبکه (تا حد ممکن) خود داري فرمائيد. اين مرکز آموزشي در آينده از مشارکت متخصصين غير ايراني استفاده خواهد کرد، به همين دليل، دوستان و علاقمندان امکان استفاده از دانش اين متخصصي را نيز خواهند داشت.

همچنين، مدارکي در حال تعريف و برنامه ريزي است که از طريق شبکه اعلام خواهند شد و شرايط جهت اخذ مدارک مختلف نيز به تدريج تعريف خواهند گرديد.

با اميد به همکاري همه دوستان و موفقيت در برداشتن گام هاي اجرائي و موثر در زمينه بستر سازي، آموزش و نهايتا استفاده بهينه تر و سود آور تر از امکانات اينترنت.

موفق باشيد،
محمود.

0 نظرات