براي شخصي مثل من که داراي چندين وب سايت شخصي و تعداد زيادي مشتري هاي خاص در ايران و امارات دارم، همواره مهم ترين چيز که فکر را مشغول مي کند و بايد هميشه مورد توجه باشد، کيفيت خدمات ميزباني وب سايت است، چرا که مهم ترين عامل موفقيت وب سايت ها، کيفيت خدماتي است که از شرکت ميزباني وب خود دريافت مي کنند.

موضوعاتي مثل سيستم عامل سرور، نحوه دسترسي جهت بارگذاري فايل ها، زبان ها و اسکريپت هاي برنامه سازي، بانک هاي اطلاعاتي تحت پوشش، امنيت، نحوه پاسخگوئي تيم پشتيباني و غيره.

اين را از روي تجربه چندين ساله به شما مي گويم که هرچه کيفيت خدمات ميزباني وب سايت بهتر باشد، خيال شما راحت تر است و بيشتر روي کار مشتري ها تمرکز خواهيد داشت و با قدرت بيشتري در بازار فعاليت خواهيد کرد.

من در اين مدت چندين ساله، شرکت هاي زيادي را بررسي کرده ام و خدمات آنها را تست کرده ام. در ايران شرکت هاي زيادي هستند که اين خدمات را ارائه مي دهند. تمامي آنها داراي سرورهائي در کانادا يا آمريکا هستند و در واقع شرکت هاي ايراني، به نوعي، نماينده اجرائي شرکت هاي خارجي هستند. بنا بر اين، کنترل روي کيفيت خدمات آنها در بسياري از مواقع، خارج از توانائي اين شرکت ها است و ممکن است در مواردي، نتوانند خدمات مناسب بدهند. مسائلي مثل دوري از سرورها، اختلاف ساعات کاري ايران و کانادا يا آمريکا، عدم ارتباط مناسب تيم ايران با تيم خارج از کشور و غيره.

يکي ديگر از مشکلاتي که هر از چندگاهي گريبان گير شرکت هاي ايراني مي شود، تحريم هاي بين المللي است که شرکت هاي خارجي بدون اعلام قبلي اعمال کرده و ناگهان دسترسي به چندين سرور و وب سايت ايراني دچار اختلال مي شود.

با همه اين توضيحات، مشکلات مشتري هاي ايراني در امکان خريد مستقيم از شرکت هاي خارجي به دليل نداشتن کارت هاي اعتباري و همچنين مشکلات مربوط به زبان انگليسي و ناتواني در مکاتبه با شرکت هاي خارجي، باعث شده تا با توجه به تمام مشکلات ذکر شده در بالا، هنوز دريافت خدمات از شرکت هاي ايراني، براي مشتري ايراني، بهترين انتخاب باشد.

به هر حال، از همه اين حرف ها که بگذريم، چنانچه شما به دنبال خدمات مناسب ميزباني وب سايت هستيد، من خدمات شرکت BlueHost را پيشنهاد مي دهم.

مدتي است که با اين شرکت در حال تست خدمات آنها هستم و از هر نظر راضي بوده ام. شايد براي اولين بار که وارد وب سايت آنها بشويد به حرف من شک کنيد ولي وقتي نام آنها را در صدر ليست بهترين ها در وب سايت WordPress ببينيد و ليست امکانات ميزباني وب آنها را هم بررسي کنيد و سپس قيمت آنها را مقايسه کنيد، به حرف من اطمينان پيدا کنيد که خدمات اين شرکت مي تواند بهترين انتخاب براي شما که نياز به خدمات حرفه اي براي ميزباني وب سايت هاي خود داريد باشد.

يکي از مهم ترين پارامترهاي من در انتخاب اين شرکت، نحوه پاسخگوئي آنلاين آنها است. تقريبا در اين مدت چند ماهه، هيچگاه تيم پشتيباني آنها را به صورت آفلاين نديده ام و در هر ساعت شبانه روز، آماده پاسخگوئي بوده اند. سرعت پاسخگوئي آنها هم بسيار بالا است و با تسلط کامل، خدمات ارائه مي دهند.

جهت بازديد از وب سايت اين شرکت، به آدرس زير مراجعه کنيد:

http://www.bluehost.com/track/ebiz/cyberceo

همچنين اگر تصميم به استفاده از خدمات اين شرکت داشته باشيد، من در مورد پرداخت توسط کارت اعتباري به اين شرکت مي توانم به شما کمک کنم.

ليست قيمت ها هم اينجا است:

http://helpdesk.bluehost.com/kb/index.php?x=&mod_id=2&id=162


0 نظرات