Website content is important

شنبه, مرداد ۲۷, ۱۳۸۶ | | 0 نظرات

امروزه متون نوشتاری بر دنیای بازاریابی حاکم است. بین ماهیت ناملموس خدمات و چالش ناملموس بازاریابی به نام اینترنت، ارائه متنی که علاقه مشتری را جلب کرده و فروش را افزایش دهد لازمه یک شرکت خدماتی است.

در فروش خدمات، محتوی همان "نمونه رایگان" شماست، مثل افرادی که در سوپر مارکت نمونه رایگان محصولات را به شما می دهند تا قبل از خرید امتحان کنید. البته دقیقا همان نیست، اما هدف مشابه است. متن شما نشانگر شخصیت شرکت (که در گروه های تجاری سطح بالا به آن فرهنگ می گویند) و تخصص شماست، و هر دوی این موارد معیارهایی هستند که یک مشتری بالقوه پیش از تصمیم گیری بررسی می کند.

اینجاست که پرسشی که در عنوان مقاله آوردیم مطرح می شود: آیا محتوای شما با خواننده ارتباط برقرار می کند؟ می توانید ده ها مقاله، صفحات وب و هزاران پیام الکترونیکی داشته باشید، اما اگر کلمات این متون با بازار شما ارتباط قوی برقرار نکنند تمامی آن محتوی بی ارزش است.

در این مقاله پیشنهاداتی برای چگونه ارتباط برقرار کردن از طریق محتوا ارائه شده است.

بقيه مطلب اين جا است:
http://www.spicyweek.com/page_content.asp?ID=194

0 نظرات