Dreams may never come true

یکشنبه, مرداد ۲۹, ۱۳۸۵ | 2 نظرات

با توجه به اخبار پي در پي و متعدد خرابي و قطع اينترنت در ايران، چه کساني تمايل دارند حتي يک وب سايت شخصي ساده را در ديتا سنترهاي ايراني ميزباني کنند چه رسد به وب سايت هاي جدي تجاري که آبرو و حيثيت شرکت ها به آنها وابسته است؟
بگذريم از اينکه وب سايت هاي دولتي طبق دستور، مي بايست در ايران ميزباني شوند که اين خود به گونه اي، بر عدم اهميت و جديت اين وب سايت ها اشاره دارد چرا که اگر واقعا اين وب سايت ها داراي اهميت بودند، آنها را در چنين ديتا سنترهائي ميزباني نمي کرديم.
با اين حال، کشور ايران بسيار بزرگ تر و کاربران اينترنت آن بسيار جدي تر از بسياري از کشورهاي منطقه حتي کشور امارات که بيشترين ضريب نفوذ را دارد هست و نياز به مراقبت بيشتري دارد که ميزان دسترسي به شبکه به حد آبرومندي برسد.
من شخصا معتقدم که رسيدن به چنين شرايطي، کاملا وابسته به مسائل مربوط به تحريم ايران از دسترسي به فناوري هاي پيشرفته است که قطعا مسئولان را با مشکلات زيادي روبرو خواهد کرد و نمي توان توقع داشت که به اين سادگي ها، شرايط مطلوبي فراهم گردد.

2 نظرات

  1. ناشناس // ۱۱:۰۵ قبل‌ازظهر  

    با سلام من بیش از دوسال است با سایت شما آشنا هستم و گاها" نیز به وبلاگ شما سر می زنم و از اطلاعات و سفارشات شما استفاده برده ام اکنون نیز در وبلاگ نگهداری و تعمیرات بهره ور فراگیر به آدرس زیر می نویسم و نسبتا" بازدید کننده خوبی دارم و بر اساس برخی از سفارشات شما در حال حاضر این وبلاگ در موتورهای جستجو گوگل در 10 خط اول جستجو هیشه قرار می گیرد اما موضوعی که از شما می خواهم بپرسم در مورد وبلگتان و تبلیغات گوگل است قبلا" من یک سایت در بلاگر داشتم ولی آنها قطع اش کردن بدلیل عدم رعایت قوانین شان البته من فقط جهت تست این کار را کردم که آیا اصلا" چنین چیزی جواب می دهد ! بهر حال امروز تبلیغ عربی در وبلاگ شما دیدم آیا من در و بلاگم می توانم از حساب عربی استفاده کنم ؟ و آن با قوانین شان مشکل دار نمی شود!خواهشمند است در صورت امکان در ان خصوص راهنمایی فرمایید
    www.tpm.blogfa.com

  2. ناشناس // ۸:۲۹ قبل‌ازظهر  

    وقت شما بخیر
    صحبت شما رو کاملا تصدیق می کنم چون در یک سازمان دولتی مشغول به کار هستم.
    متاسفانه برای حل مشکلات در این زمینه حالا حالاها باید منتظر بود.
    در ضمن من به روزم و منتظر دیدار شما