لطفا من را اصلاح کنيد

سه‌شنبه, مرداد ۱۰, ۱۳۸۵ | 1 نظرات

آيا به نظر شما فروش نرم افزارهاي قفل شکسته و يا فروش نرم افزار به همراه شماره سريال آن، نقض صريح قانون حق مولف نيست؟ و آيا اسم اين کار، دزدي نيست؟
 
چطور است ک وقتي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي به شرکت هائي که در تبليغات روزنامه اي و مجله اي آنها از کلمات انگليسي استفاده شده، هشدار نامه ارسال مي کند که دفعه آخرتان باشد که حروف انگليسي را از حروف فارسي در اندازه بزرگ تر استفاده مي کنيد وگرنه اجازه تبليغ در روزنامه ها و مجله ها را به شما نخواهيم داد !!!، آنوقت در هفته نامه ها، مجله ها و روزنامه هاي ما، در قطع بزرگ و با شجاعت تمام، شرکت هاي ارائه کننده نرم افزارهاي قفل شکسته، تبليغ مي کنند و هيچکس جرات نمي کند بگويد بالاي چشمتان ابرو است؟
 
اگر من اشتباه مي کنم و اين کار نه تنها اشکالي ندارد بلکه خيلي هم باعث ارتقاء آبروي صنعت انتشارات ايران مي شود، بفرمائيد که من خود را اصلاح کنم و اين افکار شوم و غير حرفه اي را از کله بيرون برانم...

1 نظرات

  1. ناشناس // ۱۱:۲۴ بعدازظهر  

    سلام آقای بشاش، اگر فرصت داشتید این پست مرا بخوانید :
    http://weblog.andia.ir/1385/05/15/mikrotik_or_lansfort/