Funny MihanBlog

یکشنبه, مرداد ۰۱, ۱۳۸۵ | 3 نظرات

مدتي است که از سيستم وبلاگ MihanBlog و از طرف parsiandownload.Mihanblog.com نامه هاي نا خواسته زيادي به طور روزانه و مرتب دريافت مي کنم.
جالب اينکه معلوم نيست چه کسي آدرس من را در اين سيستم ثبت کرده و اگر هم کسي توانسته اين کار را بکند، ضعف بسيار بزرگ سيستم MihanBlog را نشان مي دهد که ثبت نام در سيستم ارسال خبرنامه آن غير استاندارد عمل مي کند.
حالا باز اگر امکان خروج از اين مکافات وجود داشت، مشکلي نبود ولي هرچه جستجو کردم، نتوانستم بفهمم چطور مي شود از اين ليست خبري خارج شد تا اين نامه هاي نا خواسته به دستم نرسد.
خلاصه، چون به مسئول اين وبلاگ نامه زدم ولي جوابي دريافت نشد، مجبور شدم به شرکتي که ظاهرا مسئوليت MihanBlog را دارد تماس بگيرم. شماره هاي ثابت آنها که جواب نمي داد، يک شماره موبايل رو سايتشون بود که يک خانم گوشي را جواب داد.
من به اين خانم مشکل را توضيح دادم و ايشان کمي من را پشت خط نگه داشت و سپس گفت: ببخشيد، مديران فني ما مي گويند ما آدرس اي ميلي نداريم که بديم و شما با ما تماس بگيريد و ضمنا الآن وقت استراحت ما هست (ساعت 3 بعد از ظهر روز يک شنبه) و لطف کنيد 2 ساعت ديگه زنگ بزنيد...
 
نمي دانستم به اين مکالمه، بخندم، گريه کنم، عصباني بشم،.... خلاصه، هنگ کردم...
 
شما جاي من بوديد چه مي کرديد؟ 

3 نظرات

  1. ناشناس // ۹:۴۳ بعدازظهر  

    می گم آقای مهندس این مملکت چیش روی حساب و کتاب که بخواد این یکیش باشه... بنظرم من بی خیال باشید بهتره... ارزش نداره..

  2. ناشناس // ۷:۵۴ قبل‌ازظهر  

    :) سیستم پاسخگویی به مشتریان تو ایران اینطوریه: هر چه بگندد نمکش می زنند، وای به روزی که بگندد نمک!!

  3. ناشناس // ۱۱:۵۹ قبل‌ازظهر  

    سلام
    جناب محمود بشاش من بودم این ضعف رو
    پیدا کردم و میخواستم که توسط یه نفر قربانی به میهن بلاگ بفهمانم که سرور (امنیت) ضعیفی دارن ولی من از مطالب شما و سایتتون خیلی خوشم اومده برای احترام گذاشتن به شما مشکلتون رو حل میکنم شاد و موفق باشید.