eBusiness Websites need PLAN

دوشنبه, تیر ۱۹, ۱۳۸۵ | 0 نظرات

دوستان زيادي با من تماس مي گيرند و به شکلهاي مختلف و موضوعات مختلف از من مشورت مي گيرند و من را مورد لطف قرار مي دهند. يکي از سوال هاي جالبي که از من شد اين بوده که من براي ايجاد يک وب سايت تجارت الکترونيک موفق، آيا از نرم افزار FrontPage استفاده کنم يا DreamWeaver !!!
ببينيد دوستان، اين سوال مثل اين است که مثلا بپرسيد براي نوشتن يک پايان نامه خوب، از خودکار استفاده کنم يا مداد ! در واقع با اين سوال، مشخص است که ما اصل موضوع را کاملا فراموش کرده ايم. درواقع، ايجاد يک وب سايت تجارت الکترونيک موفق داراي مراحل متعددي است که به نظر من و پس از کسب تجربه چندين ساله در اين زمينه، طراحي وب سايت، جزو آخرين مراحل اين طرح خواهد بود.
طرح تجاري، اولين و مهم ترين مرحله است که اگر خوب طراحي نشده باشد، بهترين وب سايت هم نمي تواند در پياده سازي اين طرح، موفق باشد و اصلا هم مهم نيست که آن وب سايت چقدر زيبا است و با چه نرم افزاري توليد شده است.

0 نظرات