نمي دانم آيا هيچ دقت کرده ايد که در اکثر رسانه هاي ما مثل روزنامه ها و مجله ها، در زمان معرفي يک وب سايت، آدرس وب آن را ذکر نمي کنند؟ يا مثلا در زمان جام جهاني 2006 يادتان هست وب سايت صحنه دات کام با چه شدتي در صدا و سيما تبليغ مي شد ولي واقعا اين وب سايت از نظر محتوا و کارائي از بسياري وب سايت هاي بسيار مبتدي موجود نيز ضعيف تر و بي خاصيت تر بود؟ يا مثلا تبليغ وب سايت هائي مثل itbazar.ir در هفته نامه عصر ارتباط را ديده ايد که با چه هزينه زيادي، يک وب سايت کاملا نوپا و در اين لحظه که من در حال نگارش هستم، کاملا بي محتوا به طوري که حتي صفحات درباره ما و تماس با ما نيز کار نمي کند را تبليغ مي کند؟
بر خلاف دوست خوبم، مهدي رودکي، اين نوع عملکردها را توهين به خودم يا امثال خودم نمي دانم بلکه نشان از عدم بلوغ کساني مي دانم که فعلا رسانه هاي اين مرز و بوم در دستان آنها است و هر روشي که بهتر پول بسازد، حتما مورد استفاده آنان قرار خواهد گرفت، بي خيال نتايج مخرب آن.
اميدوارم کسي از نوع نگارش من دلخور نشود ولي بس است تعارفات و ملاحظات دوستانه که به نظر من ديگر گندش درآمده است.
 

0 نظرات