Gitex 2005 - Day 2

دوشنبه, مهر ۰۴, ۱۳۸۴ | 1 نظرات

ساعت 10 شروع شد. وقتي کارت ورود به نمايشگاه رو نشون دادم، طرف گفت اين کارت ديروز اشتباها صادر شده و بايد عوضش کني! رفتم مجددا غرفه ثبت نام. پرسيدم موضوع چيه، گفت اطلاعاتي که ديروز پر کرديد از بين رفته و بايد مجددا فرم ثبت نام پر کنيد. زياد تعجب نکردم چون در اين مورد در ايران حسابي آبديده شده ام. با دلخوري گفتم آقا من فرم ثبت نام توسط اينترنت پر کرده بودم. بلافاصله اسم منو زد تو سيستم و اطلاعات من اومد. پرينت کرد و به شکل کارت داد به من و مشکل حل شد. اين هم از خوبي اينترنت.
غرفه سوني عجب کولاک کرده بود. خيلي با کلاس و حرفه اي محصولاتشو دمو مي داد. روبات هاي سوني هم که وقعا جالب بودن.
اوراکل هم تمام شرکت هاي همکارو مثل مرغي که جوجه هاشو دور خودش جمع مي کنه ظاهر شده بود.
کلي مذاکره انجام دادم. شرکت هاي هندي زياد بودن ولي افسوس از اندکي کيفيت. البته بي انصافي نشه... ولي من برام اين موضوع سخت قابل پذيرش هست که اونا اين جور حرفه اي در بازار جهاني خود نمائي کنند.
ساعتمو که نگاه کردم، متعجب شدم چون اونقدر غرق شده بودم که ساعت 5 بعد از ظهر بود ومن نهار نخورده بودم. با خودم گفتن باشه موقع شام تلافي ميکنم.
در زمان خروج از نمايشگاه ساعت 7، يک خانوم به من گير داد که توروخدا به چند تا سوال من جواب بده. داشت در مورد کيفيت نمايشگاه اطلاعات جمع مي کرد. خيلي ماهر بود. پرسيد از چه طريق با نمايشگاه آشنا شديد، من موندم چي بگم، خودش هم فهميد و از اين موضوع به نفع خودش استفاده کرد و گفت، بله، حق داريد در مورد اين سوال احمقانه من گيج بشيد، اين نمايشگاه به اين مهمي رو همه ميشناسن!!! و البته اتفاقا اين جوابي بود که در ذهن من هم بود. پرسيد در مورد ثبت نام در نمايشگاه نظرت چيه. بايد مثلا جواب مي دادم خوب،بد، خيلي خوب که من جواب دادم ديروز 2 ساعت در صف ثبت نام بودم. ايشون هم به طرفداري از من، بلافاصله خيلي بد رو علامت زد !!!

1 نظرات

  1. ناشناس // ۸:۴۰ قبل‌ازظهر  

    belakhare Interneti sabte nam kardi ya ba safe 2 saate?