جهت ارائه مطالب آموزشي بصورت فيلم، مدتي است که فعاليت کرده ام و نتيجه آن، توليد سه فيلم آموزشي در زمينه هاي مختلف موفقيت تجارت برخط و کسب درآمد از اينترنت است.
نگاه من به موضوع کسب درآمد از اينترنت از نوعي نيست که با اتلاف وقت و يا فعاليت هاي غير حرفه اي و غير اصولي به هر شکل درست يا نادرست از اينترنت پول درآورد.
روش هاي بسيار جالب و اصولي وجود دارند که علاقمندان مي توانند با مطالعه و بررسي در اينترنت، آنها را ياد بگيرند و مورد استفاده قرار دهند.
در بازار ايران سي دي هائي وجود دارند که در مورد کسب درآمد از اينترنت هستند ولي متاسفانه با نگاه اشتباه به اين موضوع، باعث گمراهي علاقمندان مي شوند.
يک نمونه آن، آموزش کسب درآمد از کليک روي بنر هاي تبليغاتي است و استناد به کسب درآمد زنان هندي از اين روش است. من مدت ها روي اين روش ها مطالع داشته ام و آنها را تست کرده ام. منظور من از روش هاي کسب درآمد از اينترنت اين نيست که جوانان و علاقمندان بنشينند پاي اينترنت و شروع کنند ساعت ها روي بنرهاي تبليغاتي ديگران کليک کنند و به ازاي هر کليک هم مثلا 1 تا 5 سنت پول درآورند. اين روش ها مورد تاييد من نيستند.
معتقد هستم وقت ما آنقدر با ارزش هست که نبايد با توصل به اين روش هاي غير حرفه اي، آن را هدر دهيم و جالب اينکه ريسک اين روش ها بسيار بالا هست و کساني که واقعا با اين روش ها پول در مي آورند بسيار کم هستند. معمولا پس از مدتها تلاش و کليک روي تبليغات، دقيقا سر ماه که بايد پول به شخص پرداخت شود، به دلايل مختلف، اين پول پرداخت نمي شود و به هيچ وجه هم قابل پيگيري نيست.
تازه پول کسب شده هم به حساب هاي الکترونيکي مثل e-Gold و غيره واريز مي شود که تبديل آنها به پول واقعي، خود از مشکلات است و در اين تبديلات، آنقدر از ميزان پول کسب شده کسر مي گردد که در آخر مبلغ بسيار ناچيزي مي ماند. از اين مبلغ اگر هزينه اينترنت و خط تلفن را هم کسر کنيم، جز ضرر و زيان چيزي نصيب ما نخواهد شد.


به هر حال، من در اين سي دي آموزشي، مطالب زير را جمع آوري کرده ام:
فيلم آموزشي اهميت خبرنامه در موفقيت تجارت برخط (يک ساعت)
فيلم آموزشي افزايش ضريب تبديل در فروشگاه هاي مجازي(بيست و چهار دقيقه)
فيلم آموزشي کسب درآمد از طريق همکاري در فروش (دوازده دقيقه)
کتاب " وب سايت خود را به مرکز درآمد تبديل کنيد"
کتاب "ده اشتباه خطرناک در بازاريابي اينترنتي"
کتاب "چگونه ترافيک سايت را افزايش دهيم"
سمينار "هفت راه کسب رتبه بالا در گوگل"
سمينار "بازاريابي توسط پست الکترونيک"
سمينار "اهميت بازاريابي پست الکترونيک و بهينه سازي موتورهاي جستجو"
سمينار "چگونه گوگل عاشق سايت ما مي شود؟"
سمينار "گوگل قوي ترين ابزار تحقيق بازار شما"
که البته فيلم ها و کتاب ها به زبان فارسي و سمينار ها به زبان انگليسي هستند. کساني که مدتي است با وب سايت من آشنا هستند، کتاب هاي فوق را قبلا دريافت کرده اند.
اين مجموعه با قيمت 50.000ريال به فروش مي رسد. علاقمندان مي توانند از روز شنبه 1384/03/28 به آدرس سهروردي شمالي، هويزه شرقي، خيابان سهند، شماره 20، طبقه 5، شرکت اطلاع رساني همکاران سيستم مراجعه کرده و سي دي را خريداري کنند.
امکان خريد برخط توسط کارت هاي بانک سامان نيز به زودي فعال خواهد شد.

2 نظرات

  1. ناشناس // ۳:۰۴ بعدازظهر  

    یکی از راه های تجارت الکترونیکی هم دقیقا همین کاری هست که شما دارین انجام میدین
    ترویج تجارت
    هزینه ای که به دست میاد از این طریق خودش پول در آوردن از طریق اینترنت هست
    راستی این طرح های آماده شده سایت ها واقعا قشنگ بود چند تاش
    خیلی خوشم اومد
    به قول تین ایجر ها کار شما درست

  2. ناشناس // ۹:۱۴ بعدازظهر  

    سلام
    ما تجار سنتي چه بايد بكنيم