حالا اينکه من متخصص نيستم درست ولي به هر حال يه چيزائي بلدم، يه علايقي نسبت به ارائه اطلاعات به مردم ايران دارم، مطالعاتي دارم، مقالاتي دارم که همه اون ها در روزنامه هاي ايران چاپ شده است، پس حرف هائي براي گفتن دارم که به رايگان در اختيار علاقمندان گذاشته ام.
يکي از دوستان گفت شايد به خاطر کراواتي هست که در عکس صفحه اول سايتت گذاشتي. البته داشت شوخي مي کرد من هم معتقد هستم ليست فيلترينگ قوه قضائيه بر اساس معيارهاي منطقي تري توليد مي شود و در اختيار شرکت هاي خدمات اينترنت قرار مي گيرد.
پس سوال مشخص من اين است که چرا وب سايت شخصي من در آدرس www.mahmoodb.com فيلتر شده است آن هم به شکل بسيار بدي يعني در يک لحظه و در تمام آي اس پي هاي ايران.
البته من دنبال جواب نيستم. من فقط ميخواهم سايت من از ليست فيلترينگ قوه قضائيه خارج شود تا بتوانم مجددا فعاليت هاي خود را ادامه دهم و در اين راه، از همه کمک خواهم گرفت.

5 نظرات

  1. ناشناس // ۱۰:۴۱ بعدازظهر  

    Just to saying I load your site,
    also I add I surf from my client university.
    11pm saturday

  2. كلك خيال // ۶:۴۹ بعدازظهر  

    سلام
    همه آي-اس_ پي ها فيلتر نكرده اند. من از 2 جاي مختلف امتحان كردم و خوشبختانه هيچيك سايت شما را فيلتر نكرده بودند.در هر صورت اميدوارم مشكلتان خيلي زود حل شود

  3. ناشناس // ۹:۵۲ بعدازظهر  

    خنده كنيم يا ....
    عجب دنيايي داره اين قاضي مرتضوي

  4. ناشناس // ۱۰:۱۲ بعدازظهر  

    هنوز اونقدرها خطرناك نشده
    اي كه در تمام ايران فيلتر بشي اگه علاقه مندي بجاي فروش سيستم با ما شريك بشو مثلا درصدي از سود

  5. ناشناس // ۱۲:۰۲ قبل‌ازظهر  

    با سلام و احترام
    الان مي توانم به سايت شما بدون فيلتر وارد شوم
    اما اگر فيلتر گذاري روي سايت شما شده باشد كار غير معقولي را انجام داده اند
    اميد دارم سايت شما هميشه پايدار و بدون مشكل باشد
    موفق باشيد
    علي نجفي