باور کنيد ارزش ندارد بابت 500 تومان بر سر قيمت ثبت دامنه اينترنتي خود با شرکت هاي ارائه کننده خدمات، چانه زني کنيد و يا اصلا پارامتر قيمت را در ليست پارامترهاي تعيين کننده انتخاب شرکت ها بگنجانيد.
همين ديروز با يکي از شرکت ها که مدير آن دوست قديمي من است صحبت مي کردم. پرسيدم چرا در ماه قبل اين همه نام دامنه از ليست دامنه هاي شرکت شما حذف شده است. جواب داد حالا بيشتر هم خواهد شد چون يکي از نمايندگان فروش، با قيمت چهار هزار تومان کلي نام دامنه فروخته و خودش معلوم نيست کجا رفته، همه دامنه ها در حال انقضاء هست و مشتري هاي بيچاره هيچ کاري نمي توانند بکنند.
طرف مي گفت 5000000 تومان صرف تبليغات کردم و همه جا آدرس وب اعلام کردم و حالا نام دامنه من منقضي شده و بيچاره شده ام.
شما را قسم مي دهم، تحت هيچ شرايطي از افراد و يا شرکت هاي نا شناس و تازه کار، خدمات ثبت دامنه نگيريد.
از ما گفتن بود، ما بقي تصميم شماست...

0 نظرات