بازاریابی الکترونیکی

دوشنبه, آذر ۲۳, ۱۳۸۳ | 1 نظرات

تاثير مهم و غير قابل انکار بازاریابی الکترونیکی براي تجارت هاي برخط باعث شده تا شرکت ها و افراد زيادي در ايران به فکر ارائه خدمات مرتبط با اين موضوع باشند و گام هائي هم برداشته شده است که جاي تقدير دارد.
موضوع بازاريابي الکترونيکي در جهان بسيار فعال و درآمد زا است و شرکت هاي بزرگي در حال فعاليت در اين زمينه هستند.
در ايران، يکي از وب سايت هاي فعال در اين زمينه که علاوه بر اطلاعات بر خط در وب سايت، اقدام به عضو گيري در خبرنامه و ارسال مرتب اطلاعات به روز در آن کرده است در آدرس زير قابل بازديد است:
http://www.emarketingway.ir
شما با مراجعه به اين وب سايت مي توانيد از اطلاعات مفيد آن به صورت رايگان استفاده کرده و در صورت نياز، از خدمات ارائه شده توسط آن در زمينه بازاریابی الکترونیکی بهره مند شويد.
ارسال خبرنامه هاي الکترونيکي از مهم ترين روش هاي جلب و حفظ بازديد کننده است که متاسفانه در ايران خيلي کم به آن توجه مي شود. ارائه خبرنامه کار بسيار زمان بري است که نياز به يک تيم فعال در اين زمينه دارد و تهيه محتواي مناسب و جذاب و مفيد هم نياز به تخصص دارد.
ارسال خبرنامه در اين وب سايت، يک کار ماجراجويانه است . اميدوار هستم که در ارسال منظم آن موفق شوند.

1 نظرات

  1. كلك خيال // ۶:۵۶ بعدازظهر  

    ما كه عضو شديم و منتظر اولين خبر هستيم . اميدوارم خبرنامه ای كه خواهم خواند ، فقط به يك كلمه "سلامتی‌" يا جـمله ای مثل "خبر خاصی نيست!!" خلاصه نشود . (البته اين فقط يك شوخی بود :-) ا