يکي از محدوديت هاي شرکت هاي ايراني در معرفي خود و محصولات خود اين است که اصولا اين شرکت ها در توليد خبر و مطلب داراي نقطه ضعف هستند.
ما که در طراحي وب سايت سال ها است فعاليت داريم کاملا با اين موضوع آشنا هستيم که توليد خبر و محتوا براي شرکت ها بسيار سخت و زمان بر است. بسياري از شرکتها اطلاعات چند سال پيش را در کاتالوگ هاي خود دارند و وقتي مجبور مي شوند براي وب سايت خود اطلاعات به روز تهيه کنند، در يک فرايند بسيار طولاني درگير مي شوند چون متولي اين کار در شرکت ها مشخص نيست و معمولا هيئت مديره شرکت درگير موضوع مي شود که خودتان حساب کنيد که افراد پر مشغله هيئت مديره چگونه مي توانند توليد محتوا کنند.
به همين دليل است که عمده زمان طراحي وب سايت هاي شرکت ها صرف بخش تهيه و تنظيم محتوا مي شود.
براي نمونه موفق ساير کشورها، وب سايت AMEInfo را ببينيد که براي شرکت هاي خليج خبرپراکني مي کند. خواهيد ديد که آن کشورها چقدر در اين زمينه پيشرفت کرده اند و در ارائه اخبار و اطلاعات شرکت هاي خود پيشرو هستند.

0 نظرات