يک تجربه جالب

سه‌شنبه, شهریور ۱۰, ۱۳۸۳ | 0 نظرات

شما اگر بهترين تيم فني و برنامه نويس و تحليل گر را هم که داشته باشيد. حتي اگر بالاترين رتبه شوراي عالي انفورماتيک را داشته باشيد. حتي اگر بهترين پيشنهاد فني را ارائه دهيد. حتي اگر بهترين قيمت را بدهيد. حتي اگر بهترين زمان بندي را بدهيد و حتي اگر در مناقصه محدود رقيبي نداشته باشيد و حتي اگر براي رسيدن به اين مرحله، کلي وقت و سرمايه صرف کرده باشيد... تازه بايد منتظر بمانيد که واحد حراست شرکت هاي دولتي نظامي شما را تاييد کنند !
اصلا مهم نيست که يک پروژه بزرگ ملي و يک مجري معتبر از تمام سد ها و مشکلات گذشته باشد و اصلا مهم نيست که آينده اين پروژه چه خواهد شد. اصلا مهم نيست مديران رده بالاي دو شرکت چه جلسه ها و قرارهائي با هم گذاشته اند... اصلا اين ها مهم نيست.
مراقب باشيد قبل از شروع مذاکره با شرکت هاي نظامي، حتما بخواهيد که اول وضعيت کيفري شما را بررسي کنند و تاييد واحد حراست را به شما نشان دهند چون بعد از گذر از تمام مراحل، بدون هيچ توضيحي، به راحتي مي توانند شما را تاييد نکنند و تمام وقت و هزينه انجام شده را بر باد دهند.
اين که گفتم وضعيت کيفري چون به نظر شما در يک مملکت اسلامي چه دليل ديگري وجود دارد که واحد حراست بتواند يک شرکت را رد کند ؟

0 نظرات