از من به شما نصيحت. براي وب سايت خود حتما خبرنامه الکترونيکي راه اندازي کنيد و براي اعضاء آن اطلاعات مناسب با نوع تجارت خود را ارسال کنيد.
حتي اگر نمره درس انشاء شما مثل من هميشه 20 نبوده باشد، اگر قادر به نوشتن يک نامه اداري معمولي هستيد، مي توانيد خبرنامه هم بنويسيد.
از شما بعيد هست که نتوانيد چند خبر در مورد تجارت خود، شرکت خود، محصولات خود، خدمات خود و برنامه هاي آينده شرکت خود بنويسيد.
من به شما کمک مي کنم. نگران نباشيد. سري به خبرنامه هاي شرکت اطلاع رساني همکاران سيستم بزنيد و ببينيد که ما در شرکت خود چه کرده ايم. يک سال است که خبرنامه چاپ مي کنيم و ارسال مي کنيم و اثر آن از تبليغات روزنامه اي و مجله اي خيلي بيشتر بوده است.
هر وقت هم که خبرنامه شما آماده شد به من خبر دهيد تا در اولين وب سايت تخصصي خبرنامه هاي ايراني آن را به همه دنيا معرفي کنم:

3 نظرات

  1. ناشناس // ۹:۰۵ قبل‌ازظهر  

    Salam
    Jaleb bood.

  2. Mahmood Bashaash // ۹:۰۵ قبل‌ازظهر  

    Salam
    Jaleb bood.

  3. ناشناس // ۹:۰۲ قبل‌ازظهر  

    salam
    misheh ye kam tozih dar mored khabarnameh bedid . ma darim 1 eshop tarahi mikonim lotfan dar in zamineh be man komak konid.
    mamnoon